Pass 134 (Gymträning)

Back in the game!
Efter två veckors mer eller mindre frivillig vila (en Englandsresa och sen ovillighet att återgå till gymmet) tog jag äntligen tag i mig och drog mig till gymmet igen.
Eftersom det som sagt var ett par veckor sen öppnade jag lite lugnare än ett vanligt pass.
5 min uppvärmning på motionscykeln. 10 stationer på cirkelgymmet med minst 12 reps på varje och 2 varv.
Körde också på lite lättare vikter än vanligt istället för på 10:an och 11:an på andra varvet körde jag 9:an och 10:an, förutom magstationen där körde jag på 12:an (max) som vanligt...
 
Nu är jag äntligen igång igen och tänker köra stenhårt fram till älgjakten. Förra veckans vägning utgick också eftersom Englandsresan påverkade den på ett sätt som är lite sjukt (enligt vägningen hade jag gått upp 3kg, men också gått ner två av dem två dagar senare), så det var ingen poäng med att lägga in den...på onsdag vägning som vanligt dock...ska försöka pressa mig så jag når viktmålet före älgjakten..hoppas det går..
 
Fit vid 40!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback