Pass 137 (Gymträning)

Träningsveckan är inledd!
5 min uppvärmning på motionscykeln
2x12 ryggresningar
2x12 benböj i maskin (50kg), la in några tåhävningar också
11 stationer, minst 12 reps i varje och 2 varv i cirkelgymmet
Kändes lite slitigt efter fotbollen igår, men körde på hyggligt bra ändå tycker jag. Ökade vikten på några stationer och det gick bra, hoppas kunna öka vidare under veckan.
Saknade en station idag och det är den för underarmarna, men jag hittade inte den grejen så jag kunde utföra den övningen...får väl överleva...
 
Hur resten av veckan ser ut vet jag inte, antagligen åker jag hem till bynn någon dag, så jag har valt att inte lägga upp nån planering den här veckan, ska försöka springa imorgon iaf så får vi se sen hur resten av veckan blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback