Pass 144 (Gym)

5 min uppvärmning på motionscykel.
2x12 ryggresningar
2x12 knäböj i maskin
11 stationer, med minst 12 reps på varje och 1 varv i cirkelgymmet.
Vaknade såpass tidigt att jag kände att jag hann med ett snabbt pass på gymmet innan jag reser norrut...och ja, hann ju det.
Det kändes helt okej förutom lite "stelhet" i knäna...skönt att köra ett snabbt pass iaf, speciellt nu när det kommer bli lite skralt med träning de närmaste två veckorna..joggingdojorna är nedpackade, det ska bara användas nu också..
 
En summering av augusti visar att jag inte nådde det träningsmål jag satte upp i början av månaden, men det var ingen jättekatastrof heller. Viktigast är att när jag kommer tillbaks till sthlm måste jag köra hårt om jag ska nå upp till mitt mål på 200 pass i år...det första målet på 156 pass ska inte vara någon som helst svårighet att nå iaf...
 
Fit vid 40!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback