Pass 5 (Skivstång)

Träningsvärk sedan i lördags är inte en bra början, men det gick ganska bra ändå. Lite tyngre vikt på bröstövningen iaf. Bara att köra på.
Mest spännande blir väl att se hur det ska gå för mig nu när det är slut på skräpätandet. Jag har iaf köpt hem grönsaker så jag kan göra en sallad till Korv stroganoffen som snart ska tillagas..

Resten av veckan ser schemat ut såhär:
Tisdag: Löpband
Onsdag: Skivstång
Torsdag: Löpband
Fredag: Vila
Lördag: Oklart, passet jag tänkt att gå på är borttaget, kan bli vila, kan bli något annat.
Söndag: Innefotboll
 
Så, minst 5 pass den här veckan, kanske 6...det borde bli bra. Ska också försöka mig på att få till morgonpromenader, men det är så förbannat kallt ute..idag blev det en kvarts promenad...lite för kort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback