Pass 116 (Jogging, utomhus)

Boom!
Nytt personbästa även på korta rundan. Nu var det bara andra gången jag sprang den, men en förbättring på nästan en minut ska ändå firas
För första gången en runda under 6 min/km också. Det går bra den här veckan..träningsvärk från gårdagens gym också...inte det minsta ont i knäna under rundan idag...
Menade att öppna första kilometern lite hårdare än vanligt och siktade på 6:30-35 ungefär, men landade på 6:20. Tydligen höll farten mer än väl i sig under resten av rundan..grymt nöjd med det och hoppas det kommer ge lite utslag när jag kör den längre rundan sen också...
 
Jogging (utomhus)
Längd: 3,1 km
Tid: 18:17 min
Snittid: 5:54 min/km
Snitthastighet: 10,17 km/h
 
Fit vid 40!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback