Pass 121 (Gymträning)

Inte så inspirerad idag, men ett pass är ett pass och ska genomföras.
Det gick ganska bra ändå och det är skönt när man känner att på vissa stationer att styrkan blivit bättre..det hjälper mig sen även när jag ska ut och springa så..
Körde som vanligt uppvärmning 5 min på motionscykeln, 2x15 i cirkelgymmet (2 varv, 15 stationer) med minst 12 reps på varje station...
Tror jag kan ha hittat det som ska köras i sommar nu och om jag fortsätter såhär kan det bli upp till 6 pass i veckan (kombinerat med jogging då)...det är skitbra och om jag bara sköter maten ska det ta mig närmare målet, för den här veckans vägning var skit, men jag har också ätit för mycket skit veckan som var...
 
Vilket för mig till veckans vägning och mätning:
Vikt: 77,6kg (+0,7kg den här veckan och -13 kg på 26 veckor)
Midja: 93cm (-1cm den här veckan och -13cm på 26 veckor)
 
När man tittar på det såhär, känns det inte alls så dåligt egentligen..i snitt 0,5 kg och 0,5cm per vecka är ju egentligen helt ok, men det går trögt med vikten så jag stör mig ändå. Vill nå det förbannade målet så snabbt som möjligt, vill vill vill..
Hoppas nästa vecka ger mig ett glatt besked iaf (trots inplanerad fest på fredag), som det ser ut nu  blir det ju svårt att nå målet i juli...
 
Nu sola, kanske kan steka bort fettet med lite flyt..
Fit vid 40!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback