Pass 123 (Gymträning)

Grymt omotiverad idag, men jag gick till gymmet ändå. Ett halvdant pass är iaf bättre än inget pass.
Av någon anledning känns det alltid såhär efter att jag varit på fest, känns bara sådär att träna, men nu har jag iaf insett det och då kanske det går lättare att ta sig iväg fortsättningsvis.
Tror iaf att jag kommer känna mig mer motiverad imorgon eftersom jag lyckades dra mig iväg idag.
I vilket fall som helst, jag körda 5 min uppvärmning på motionscykeln, sen körde jag nästan 2 varv med 13 stationer och minst 12 reps på varje, blev bara 12 stationer andra varvet eftersom min sista station var upptagen när det var dags för den...jag känner mig ungefär lika stark som förra veckan iaf, så det känns bra...
Nu hoppas jag att motivationen kommer tillbaks, så jag kan lyckas bli av med de sista kilona någon gång...de ska väck!!
 
Fit vid 40!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback