Pass 125 (Gymträning)

Mer motiverad än i måndags och det märktes.
Körde det vanliga passet. 5 min uppvärmning på motionscykel, 2x12 ryggresningar, 2 varv på cirkelgymmet, 14 stationer och minst 12 reps på varje.
Det kändes ganska bra idag. På benövningarna tryckte jag in ett extra motstånd. Började på 10 första varvet och andra varvet tog jag 11 (i början av sommaren började jag på 8 och sen andra varvet 9, så framsteg it is. Finns fortfarande stationer där jag inte känt av några större framsteg...biceps-stationen är en av dem, men annars känns det bra..
 
Det är ju onsdag och det innebär också mätnings- och vägningsdag, med (som vanligt verkar det som) både positvit och negativt..
Vikt: 77,7kg (+0,1kg den här veckan, -12,9kg på 27 veckor)
Midja: 92 cm (-1cm den här veckan, -14cm på 27 veckor)
 
Surt på vikten igen alltså och det är i princip omöjligt att nå målet nu, men jag ska fortsätta kämpa och se hur långt jag kan nå i juli iaf, borde ju kunna komma så pass nära att jag fixar målet under augusti om inte annat. Får väl tagga ner lite med skräpmaten nu, eller maten är det ju inget fel på, men det har blivit för mycket chokladkakor på sistone..och det var ju rejält med alkohol i fredags och sen pizza, chips och läsk för bakfyllans skull..det ska jag iaf slippa resten av juli..
Midjan däremot, grymt glädjande, väldigt sällan som det sker minus två veckor på raken och där saknas det nu bara 3cm tills målet är nått, även det kan nog bli svårt i juli, men jag kommer iaf närmare hela tiden, så lite glad ska jag väl kunna vara..
 
Fit vid 40!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback