Pass 126 (Jogging, utomhus)

Sämsta rundan utomhus i år..gick ändå inte tungt från början, men när jag kom till backen försvann allt..
Det fanns ingen stuns i benen överhuvudtaget och när jag kommit uppför backen fick jag gå en vända.
Började springa igen ganska snabbt, men det kändes fortfarande riktigt, riktigt tungt, så jag tog beslutet att korta av rundan till 3,1km istället för planerade 5,6km.
Orkade ändå inte pressa upp något tempo. Det ska väl komma sådana här dagar också och det märktes väl att jag pressade mig lite extra på benövningarna på gymmet igår..
Ett pass är iaf ett pass även om det gick trögt...kan nog bli två vilodagar den här veckan istället för planerade 1...
 
Jogging (utomhus)
Längd: 3,1km
Tid: 19:17 min
Snittid: 6:13 min/km
Snitthastighet: 9,65 km/h
 
Fit vid 40!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback