Pass 127 (Gymträning)

Kände mig tämligen orkeslös idag också, men lyckades dra mig till gymmet redan på förmiddagen.
Väl där körde jag ungefär som vanligt. 5 min uppvärmning på motionscykel, 2x12 ryggresningar, körde också 2x12 knäböj i maskin. Tycker den tar bättre än stationen i cirkelgymmet. Sen körde jag 2 varv, 12 stationer och minst 12 reps i cirkelgymmet.
 
Tryckte in mig på 10 redan på första varvet på stationerna för framsida- och baksida lår. Det kändes och jag hade ju ingen stuns i benen innan heller, men ont ska med ont fördrivas. Känns bra iaf att det finns mer styrka i benen nu, på andra varvet tryckte jag in 11:an också.
Kör ju tyngre än jag började med på samtliga stationer (förutom magstationen, där gick jag på max från början) och det känns bra när jag märker skillnaden..
Nu blir det träningsvila i två dagar, det känns som om kroppen behöver det..
 
Solade i eftermiddags..testade plankan i ungefär en minut, gick förvånansvärt bra..nöjd med det.
Nästa vecka hoppas jag orka med 6 pass, sen blir det färre pass de nästkommande veckorna eftersom gymmet är stängt...
 
Fit vid 40!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback