Pass 128 (Gymträning)

5 min uppvärmning på motionscykel, 2x12 ryggresningar, 2x12 knäböj i maskin (50kg) och sen 2 varv, 12 stationer och minst 12 reps i cirkelgymmet.
Morgonträning idag. Skönt när träningen är överstökad innan lunch.
Kändes ganska bra och jag gillar knäböjen i maskin (som säkerligen heter något annat), varje muskel i benen får jobba och det är precis vad jag behöver. Stärka upp muskulaturen där, så jag kan springa snabbare och längre.
Vidare så körde jag lite hårdare igen på ett par stationer (en av dem av misstag, men det gick ju bra).
 
Träning avklarad, dotra har diskat..dags för beachen...älska att stranden finns 5 minuter hemifrån och ändå bo mitt i stan!
 
Fit vid 40!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback