Pass 129 (Jogging, utomhus)

Pga värmen gav jag mig ut först efter halv sju på kvällen, trots det var det fortfarande 28 grader varmt ute. Mina 4 timmar på Tanto beach under dagen var väl inte heller den bästa uppladdningen, så jag bestämde mig för att gå ut lite lösare än vanligt och försöka hålla så länge som möjligt.
Höll ändå 6.20 på första kilometern och 21.23 på andra varvet, men efter backen på andra varvet tog jag ganska slut och strax innan Zinkens vandrarhem var jag tvungen att gå en vända, helt slut. Sprang iaf på slutet igen och gick in på en hygglig tid iaf, även om det inte var något personbästa så är jag nöjd med att ha sprungit 5,6km igen..
 
Jogging (utomhus)
Längd: 5,6km
Tid: 34:30 min
Snittid: 6,10 min/km
Snitthastighet: 9,75 km/h
 
Ändå en hygglig snittid, trots att det gick så tungt..ska se om jag inte kan förbättra den nästa gång...
 
Fit vid 40!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback