Pass 130 (Gymträning)

5 min uppvärmning på motionscykel, 2x12 ryggresningar och sen 2 varv, 12 stationer och minst 12 reps på varje station i cirkelgymmet.
Kändes ganska bra idag, bortsett från morgontröttheten. Försökte stressa på lite eftersom jag och dottern skulle till stranden efteråt..grymt skönt med strandhäng med dottern..tyvärr åker hon hem idag, kommer sakna henne enormt...vilket är en känsla jag kommer få vänja mig med som det verkar eftersom hennes mor fått tuppjuck och tänker flytta till skåne..ingen tanke alls på sin dotter..
 
Iaf, ett ok pass. Blir ett gympass på fredag också sen stänger friskis i 1,5 vecka, så jag tar paus från styrketräningen då..
 
Onsdag så vägnings- och mätningsdag också.
Inte helt nöjd med veckans resultat, men trots allt ett minus. Jag hade dock hoppats på lite mer..
Vikt: 77,4kg (-0,3kg den här veckan, -13,2kg på 28 veckor)
Midja: 92cm (+/-0cm den här veckan, -14cm på 28 veckor)
 
Nätt och jämt på midjan idag, men jag är snäll mot mig och ger mig 92cm där..
Som sagt, lite minus på vikten, men inte nöjd. Det går trögt med de sista kilona som ska bort och när jag ser mitt schema framåt så ser jag att det kan bli slutet av september innan jag lyckats om jag inte lyckas komma in i ett stim igen. Jag tror att jag kan bygga lite muskler just nu och kanske kroppen försöker behålla mer vatten än vanligt pga värmen, men segt som sirap är det. Ska lyckas med målen!
 
Fit vid 40!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback