Pass 100 (Jogging/promenad, löpband)

Var stel i kroppen redan innan jag ställde mig på löpbandet, men har känt så förr och det har gått ganska bra ändå, så jag hade gott hopp om dagens pass...tji fick jag, för bra gick det inte. Riktigt tungt och inte mycket kräm i benen. Fick slita mig runt för att nå 6km...tiden är ändå okej, men inte bra.
Kan vara att jag låg sömnlös hela natten och somnade först vid sextiden imorse som gjorde det...rätt natt att vara sömnlös iaf med Stanley Cupfinal på tvn..
Nåväl, på det positiva läggs att jag inte kände av något i sidan som jag gjorde sist jag sprang och jag har nu kommit upp till pass nr.100....halvvägs till mitt uppdaterade mål.
Har också lagt in ett mål på att jag ska springa 35 mil i år (det mesta jag kommit upp i tidigare är 11-12 mil, ligger nästan halvvägs där också, så jag har ganska gott hopp om att jag ska lyckas med det, snart blir det troligen 3 löppass i veckan, så det borde gå..
 
Jogging/promenad (löpband)
Längd: 6,0 km
Tid: 39:13 min
Lutning: 0,5
Hastighet: 6,1-12,5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback