Pass 101 (Skivstång)

Somnade strax efter fem imorse, så att passet gick tämligen dåligt är inte så konstigt. Sömnen är tydligen viktig för att kunna genomföra riktigt bra pass.
Sen är det ju så att frukosten ligger lite väl tung i magen på det här morgonpasset, men jag tycker ändå det är skönt att köra det. Kroppen vaknar upp, träningen är gjord och det är inte ens lunch än..hela dagen att göra något kul med.
Nåväl, även om jag kände mig ganska svag höll jag uppe vikterna hyggligt. Lite känns det som att jag borde vara redo för att dynga på med lite till ganska snart. Får dock se vad som händer nu när det blir sommarschema om en vecka, även korpfotbollen tar ju uppehåll efter nästa vecka så jag vet inte hur träningsveckorna kommer att se ut än.
Klart är att jag tänkt att springa tre gånger i veckan för att få upp flytet i löpningen och flåset en del. 
Tonvikten har i vinter legat lite mer på skivstång än jag egentligen vill, men passen har ju stämt så bra...
 
Nu hoppas på att solen kommer tillbaks, tänkte spendera eftermiddagen ute på gräsmattan och se om jag kan få lite solbränna...passar bra till en smärt kropp..och även min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback