Pass 102 (Skivstång)

Grymt varmt i salen idag så svetten kom rinnande direkt. Det hjälpte väl inte med att jag låg ute på gräsmattan och solade ett par timmar strax innan..
Gick hyfsat ändå även om jag inte var på topp...
 
Tanken med träningsveckan ser ut såhär:
Måndag: Skivstång (duh)
Tisdag: Löpning
Onsdag: Skivstång
Torsdag: Löpning
Fredag: Vilodag
Lördag: Skivstång
Söndag: Korpfotboll
 
Nästa vecka är det sommarschema på Friskis och Korpen tar också sommaruppehåll, så det blir spännande att se hur jag ska få ihop det då. Klart verkar vara att Skivstångspasset på måndagar har utgått iaf..för tillfället är jag inbokad på ett cirkelgympass kl.9 på morgonen...tänkte ta ett core-pass, men det slutar 18:30 och Tyskland-Portugal börjar kl.18..inte genomförbart med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback