Pass 104 (Skivstång)

Sista onsdagspasset för terminen och jag testade lite tyngre vikt än vanligt. Pallade precis med det på knäböj och raka marklyft sen fick jag plocka av det. Försökte även på bänkpress, men det var lite för tungt för mig den här gången...bara att köra på vidare.
Nu måste jag försöka göra om träningsrutinerna. Det ser ut som att jag kommer att behöva ta ett pass på gymmet, så jag måste komma på ett program att följa tills nästa vecka. Kan nog köra cirkelgym på måndagar eller tisdagar iaf..men vi får se, ska nog försöka mig på att ge mig ut och springa tre gånger i veckan plus styrketräning två gånger så blir det nog bra...
 
Det har varit vägnings- och mätningsdag idag också, resultatet:
Vikt: 77,6kg (-0,8kg den här veckan, -13kg på 22 veckor)
Midja: 95cm (+/-0cm den här veckan, -11cm på 22 veckor)
 
Jag är mycket nöjd med resultatet den här veckan. Nu hoppas jag på ett par bra veckor till på raken och så bör jag nå mitt viktmål redan i början av juli...
Dags att fortsätta köra på så kommer det att gå bra...lite längre kvar att nå innan jag är nöjd med magen dock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback