Pass 106 (Skivstång)

Sista lördagspasset för terminen, så nu får jag lite sovmorgon på lördagarna framöver...
Började med samma vikter som senaste gångerna och lyckades behålla dem på bänkpressen även om jag inte orkade med alla repitioner, ändock lite starkare..känns bra!
Mindre bra känns högeraxeln...samma problem som jag har haft förut och jag är nästan helt säker på att den senaste skadan härstammar från en stretchövning där man använder skivstången och drar den över huvudet med raka armar och sen så långt mot röven man kan...den fuckade upp axeln för något år sen också och gjorde nog detsamma den här gången också..det som är bra med det är att jag vet att det går över och att jag aldrig ska göra den övningen igen!
 
Annars så har dotter smitit iväg med en kompis till Södertälje för nån signering med nåt pojkband..gårdagens 1D-konsert var tydligen den bästa dagen i hennes liv..och det säger en tjej som var på Söderstadion på Cupfinalen 2010, jag har totalt misslyckats med min uppfostran!!
 
Nu, ligga på gräsmattan, sola och njuta av att tonåringarna inte är i närheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback