Pass 109 (Jogging, utomhus)

Hade en jobbintervju på förmiddagen och sen endast en liten tidslucka innan det var dags att vinka adjö till dotra och hennes vän, för att därefter börja öla inför konserten med Flogging Molly ikväll så jag klämde in en kortare runda än vanligt. Tänkte jag skulle kunna gå på lite hårdare också och se om jag kunde springa snabbare..
Det kunde jag, inte helt nöjd med tiden, men ganska..kan nog bli så att jag kör en kortrunda per vecka för att höja tempot i löpningen. Vi får se till veckan när det blir dags att lägga upp träningen, hur upplägget blir beror väl lite på hur jobbintervjun gick också...
 
Jogging (utomhus)
Längd: 3,1km
Tid: 19:11 min
Snittid: 6,11 min/km
Snitthastighet: 9,7 km/h
 
Var ju även vägnings- och mätningsdag idag.
Inte fullt så nöjd med den, men hyggligt ändå..mindre katastrof på vägningen, men å andra sidan glatt besked på mätningen, så det går jämnt ut ungefär...
 
Vikt: 78,0kg (+0,4kg den här veckan, -12,6kg på 23 veckor)
Midja: 94cm (-1cm den här veckan, -12cm på 23 veckor)
 
Nästa vecka är det månadsmätning. Jag hoppas det har försvunnit någon centimeter på bröstet då också..jag borde ha 2cm till åtminstone som kan försvinna där...
Nåväl, minus på magen iaf..vikten hoppas jag ordnar till sig till nästa vecka..jag vill fortfarande nå mitt mål innan mitten av juli, men absolut senast i slutet av den månaden. Viktmålet ska nås innan min resa till England!
Fit vid 40!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback