Pass 97 (Korpfotboll)

Storförlust idag igen...
Ska man se något positivt på den egna insatsen så gjorde jag iaf inget självmål idag och följde även med upp i ett av våra sällsynta anfall och hade ett skott nästan på mål åtminstone..
I övrigt ska det kanske inte tyckas för mycket..vi var inte nära överhuvudtaget...jag fick åtminstone röra på mig och jag tycker trots allt att det är roligt att jaga en boll fortfarande...
 
Nåja, nya tag får tas nästa vecka, även om jag kommer sitta på Nya Söderstadion istället för att bita i gräset i Långbro då...
 
Nästa veckas planerade schema ser ut såhär:
Måndag: Skivstång
Tisdag: Löpband
Onsdag: Skivstång
Torsdag: Löpband
Fredag: Vilodag
Lördag: Skivstång
Söndag: Löpband/jogga utomhus
 
Så, bara att köra på nästa vecka..förhoppningsvis mindre sötsug nästa vecka också...fit vid 40!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback