Pass 56 (Skivstång)

Kände mig inte alls lika sliten idag, även om jag kunde känna en viss träningsvärk i magen efter mina 25st ab roller igår. Benen var starka och brösten lite starkare än jag känt de senaste gångerna. Axlarna höll ihop nog bra även om jag antagligen kommer att fortsätta klaga på hur svaga de är i all evighet..
Iaf, det kändes bättre idag ända till det bittra slutet då det högg till lite i vänstra knäet. Tror inte det är någon större fara dock, men eventuellt lägger jag in två vilodagar den här veckan just to be safe...
 
Och så till något ännu roligare. Dags för veckans vägning. Idag vägde jag in på 82,2kg, -1kg på en vecka är riktigt grymt och nu är jag lättare än jag någonsin varit under de 14 åren jag levt i Stockholm. Totalt -8,4kg på 10 veckor. Nu är målet att nå 96-97 års vikt. Fast först ska vi sikta in oss på att nå under 80kg..
Magen höll sig dock relativt stilla och klockar fortfarande in på 100cm, nästa vecka ska jag in på tvåsiffrigt, sen fortsätter även det målet med minst -10cm till från nu...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback