Pass 62 (Skivstång)

Kände mig tjock och värdelös igår, det kändes som om jag inte tränat på evigheter..sen en snabb check i kalendern och jag ser att jag missat endast ett pass den här veckan..skumt hur det kan kännas.
Därför var det extra skönt att träna idag. Det känns bättre nu, även om passet i sig  inte var en 100% hit. Känner fortfarande av armen vilket påverkade lite i vissa övningar som biceps och triceps, men jag tog mig igenom dem iaf.
Lite tungt i benen också..hur skumt som helst egentligen.
Nåja, dagens träningspass är avklarat och med det nådde jag mitt mål på antalet träningspass för mars också. Ska väl hinna med två pass till innan det blir april, så det är bra!
 
Dags att njuta lite av solen tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback