Nu igen!?!?!?!

Ja, nu igen tydligen..vaddå?
Försovning..orkade inte upp imorse för skivstångspasset. Jag har vänt på dygnet något fruktansvärt nu och det hjälper inte när Stanley Cup-slutspelet pågår som bäst heller..det är hur spännande som helst..
 
Men, jag måste vända skiten nu, så jag tänker göra ett försök att vända dygnet rätt under helgen..
 
Om jag ska se något positivt med det här så är det iaf att jag blir så less och förbannad när jag "bara" kommer upp i tre träningspass en vecka. Det går inte att se det som annat än positivt att jag ser det som ett totalt misslyckande när jag ändå tränat nästan varannan dag, men nu ska det bli bättring på det igen är det tänkt. Ska jag kunna fortsätta med viktnedgången måste det bli skärpning nu. Skärpning med träningen och skärpning med kosten igen..slut på chokladen som jag njutit av ett tag nu.
 
Så från och med nästa vecka kör vi nya tag..så jag kan nå målen och sen börja förvalta..det vore spännande att se om jag klarar av det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback