Pass 81 (Skivstång)

Grymt skönt att köra igen och även om jag inte kände mig jättestark gick det iaf hyfsat och förhoppningsvis något som ger mig träningsvärk imorgon.
Nu hoppas jag den här pollenskiten håller sig något sånär lugnt så jag kan köra hårt resten av maj. Jag ska nå mitt mål till midsommar!

Det var även vägningsdag idag, inte direkt nöjd även om jag kan se att jag tappade en del då jag inte tränade måndag eller tisdag..
Vikt: 80,1kg (-0,2kg den här veckan och -10,5kg på 17 veckor)
Midja: 97cm (+/-0 cm den här veckan och -9cm på 17 veckor)
 
Som sagt, trodde jag skulle kliva under 80kg den här veckan för första gången på 2000-talet, men icke då. Nästa vecka ska jag fan i mig lyckas med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback