Pass 82 (Jogging/promenad, löpband)

Pissdåligt!
Kände av  muskeln eller vad det är i hjärttrakten, känns som håll men på vänster sida om hjärtat typ, igen..så jag fick avbryta löpningen, gick iaf fram till 3km innan jag gav upp..
Får inse nu att jag måste vila från löpbandet ett tag..har tänkt vila från löpning i ungefär 1,5 vecka och sen testa igen..
Däremot tänker jag fortsätta med skivstångspassen, har inte känt något under dessa, kommer nog också att försöka hitta något annat pass att ersätta löpningen med..3 pass på en vecka är alldeles för lite..så jävla less och sur just nu...
 
Jogging/promenad (löpband)
Längd: 3,0 km
Tid: 22,29 min
Lutning: 0,5
Hastighet: 6,1-11,0
 
Extra surt är ju att benen och kroppen känns riktigt fräscha annars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback