Pass 87 (Jogging/promenad, löpband)

Gick väl ärligt talat inte särskilt bra idag, men det var första gången jag försökte springa på nästan två veckor, så jag är ändå nöjd med att problemet jag hade tidigare inte satte stopp för mig idag.
Hade tunga ben idag och hann egentligen inte smälta frukosten innan jag begav mig iväg till gymmet..lite surt, men samtidigt är det skönt att vara igång igen.
Blev bara 4km, men å andra sidan gjorde det att jag inte blev sen till lunchen med två av mina ex-kollegor.
Grymt trevlig lunch, sen hem och byta om och dra iväg på intervju..gick nog bara sådär..vi får se..
 
Jogging/promenad (löpband)
Längd: 4,0 km
Tid: 27,28 min
Lutning: 0,5
Hastighet: 6,1-12,0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback