Pass 92 (Skivstång)

Kände av knäet efter fotbollen igår och i ärlighetens namn är det kanske inte den bästa uppladdningen inför ett träningspass att ligga på gräsmattan och sola, men trots allt det så kändes det ganska bra idag.
Kände mig lite trött i ryggen lite för tidigt, men jag hade också lassat på några kilo mer än jag haft på slutet, så det kan ha påverkat mig...
Allt som allt ett tämligen gott pass och träningsveckan är nu igång.
 
Resterande veckan planeras såhär:
Tisdag: Löpband, 6km
Onsdag: Skivstång
Torsdag: Löpband
Fredag: Vilodag
Lördag: Skivstång
Söndag: Korpfotboll
 
Det börjar väl egentligen bli dags att springa ute nu, men jag vill ju så gärna ner på låga 38 minuter på löpbandet först...annars kan jag börjar springa ute nu när det blir juni, vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback