Pass 93 (Jogging/promenad, löpband)

Så grymt skönt!
Nytt pb på 6km idag igen och för första gången så gick de sista 5km under halvtimmen, om än bara med några sekunder, men det var under halvtimmen.
Jag tror också att det finns lite mer att hämta. Jag borde kunna höja hastigheten lite tidigare.
Bra är också att jag även idag sprang hela biten från 11 minuter tills jag passerade 5km på hastigheten 10.1...målet är nu att kunna fortsätta sista kilometern också. Tror att det är riktigt nära nu...
 
Jogging/promenad (löpband)
Längd: 6,0 km
Tid: 38:18 min
Lutning: 0,5
Hastighet: 6,1-14,0
 
Yup, jag spurtade rejält idag...
 
Skönt är också att jag har träningsvärk i bicepsen idag efter gårdagens skivstångspass..lite stelt i benen också..skönt med träningsvärk igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback