Pass 94 (Skivstång)

Fortsatte med samma vikter idag som i måndags och orkade med lite tyngre i fler övningar idag..det känns bra...
Får fortsätta köra på och se om resultatet kommer fortsätta förbättra sig. Hoppas på det. Vore skönt om man kunde ta ett steg till nu. Det är bara ca 3 veckor kvar av terminen på Friskis och innan dess skulle jag behöva ta det där steget för när sommaren är här på riktigt blir det färre pass på gymmet, men å andra sidan har jag tänkt att ändra till 3 löppass i veckan efter midsommar, så det kanske går jämt ut...
 
Det är även vägnings- och mätningsdag idag. Dags att redovisa:
Vikt: 79,6kg (+/- 0kg den här veckan, -11kg på 20 veckor)
Midja; 96 cm (+/-0cm den här veckan. -10 cm på 20 veckor)
Bröst: 101 cm (+/-0 cm den här månaden, -8cm på 20 veckor)
 
Ganska missnöjd med resultatet. Nu finns det ju orsaker till att det inte blev så bra, men jag tycker det borde ha blivit lite bättre ändå. Pollen och problemet när jag inte kunde springa har nog gjort att jag tappat flowet, men den senaste veckan har jag kört på som jag ska, så tills nästa vecka ska det fan ha lossnat iaf.
Vikten gick bara ner 0,7kg den här månaden, midjan -1cm och bröstet still igen.
Det är visserligen lite, lite bättre än förra månaden och jag har äntligen krupit ner under 80kg, men i april festade jag en del också...det har jag inte gjort den här månaden så det känns extra surt...
Nya tag som gäller! Jag ska vara fit vid 40!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback