Pass 95 (Jogging/promenad, löpband)

Jävla skit!
Samma problem igen och det började redan vid 3,5km, men jag slet mig fram till 5km iaf. Grymt störigt. Nu är jag på väg igen att komma i form på riktigt då är det någon skit med kroppen som ska förstöra.
Nytt test på tisdag och är det samma skit då får jag nog ta mig till farbror doktorn och ta reda på vad det är som strular...
Innan skiten kändes det dock ganska bra och jag är övertygad om att jag var på väg mot nytt rekord...
Sista kilometern körde jag faktiskt på högre hastighet än normalt och det funkade riktigt bra..ja, förutom det där med att det gjorde ont i hjärttrakten då..
Känns inte som att det är hjärtat dock, pulsen var inte högre än 163 när jag saktade ner efter 5km...skumt och jävligt drygt...
 
Jogging/promenad (löpband)
Längd: 5,0km
Tid: 33,46 min
Lutning: 0,5
Hastighet: 6,1-12,0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback