Vissen och ett preliminärt veckoschema

Här skulle det stått om hur stark jag kände mig på dagens skivstångspass, men istället får det bli om hur svag jag kände mig imorse, otroligt snorig och frusen insåg jag att det är vilodag idag som gäller och förhoppningsvis är det något lindrigt som inte stoppar mig så länge. Jag var ju så glad över att vara igång på riktigt igen..surt sa räven.
 
Iaf, det känns lite bättre nu på kvällningen, men även om jag skulle känna mig fullt frisk imorgon tänker jag inte ställa mig på löpbandet utan jag kommer vänta en dag till innan jag kör igång (om jag är frisk alltså).
 
Så, såhär ser veckoschemat ut just nu.
Måndag: sjuksäng..eller ja, soffa då
Tisdag: Mår jag bättre en lite längre promenad
Onsdag: Skivstång
Torsdag: Löpband
Fredag: Vila
Lördag: Skivstång
Söndag: Ev. fotbollsmatch, beror lite på när dotra ska åka hem och så...
 
Mycket ev. den här veckan. Viktigast är att bli fullt frisk igen så jag kan köra på som vanligt. Jag kände det nästan som att fettet började rinna av kroppen igen, så det är riktigt surt att känna av en förkylning nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback