Mät- och vägningsdags

Glömde väga och mäta mig igår så jag gjorde det idag istället.
Vi kan väl säga att det kostar på att inte träna på 3,5 vecka, vara på älgjakt och äta för mycket..inget konstigt alls, men jag gjorde en tjuvvägning i söndags så jag vet också att det är på väg åt rätt håll igen.
Får se nu när jag flyttar norrut hur det går med träningen. Det är åtminstone ett aktivt jobb jag ska börja på, så jag borde få en del motion på det..
 
Nåja, så här ser det ut nu:
Vikt: 78,0kg (+1,5kg på 4 veckor, -12,6kg på 37 veckor)
Midja: 94cm (+1cm på 4 veckor, -12cm på 37 veckor)
 
Inte alls bra, men åtminstone fortfarande normalviktig enligt BMI-normen.
Dock är det en bra bit till mina mål nu, så jag måste se till att få in träning på något sätt när jag flyttat upp. Får iaf in en del träning den närmaste veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback