Pass 148 (Skivstång)

Första skivstångspasset (och förmodligen det sista) och jävlar i havet vad jobbigt det var.
Benen är helt slut nu och jag sitter i soffan och försöker ta mig ut i köket så jag kan sätta in lasagnen som jag förberedde innan passet i ugnen och få kvällsmat...vore gott...
 
Grymt skönt när man får svettas såhär och ta ut sig fullständigt. Var ett tag sen, blir inte lika intensivt när jag tränar själv även om jag försöker hålla ett bra tempo även då...
 
I sommar har jag duschat hemma efter gymmet eftersom jag inte blivit lika svettig och man kan ändå gå i shorts hem, men idag tyckte jag det var läge att duscha på gymmet..grymt gott det också..passade på att basta när jag ändå var där..det är också skönt..
 
Träningsvärken som jag garanterat kommer ha imorgon kommer nog vara mindre skönt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback