Frustration...överlag...

Måste nog säga upp mig snart...det blir billigare så...det är tisdag idag, så det var innebandy med jobbet igen...slutade några minuter i förtid....joo...slog av klubban mot målburen igen...Exel lever gott på mig...blir billigare att gå på A-kassa och inte spela innebandy än att spela innebandy och jobba...

Skäms snart för att gå till stadium och köpa en ny...men på tisdag måste jag nog det igen..

Sluta slå på målburen med klubban? Åh hur fan ska jag då bli kvitt min frustration?..hmm..kanske sexa lite skulle hjälpa?..eller så är det bara jobbet som gör det...får hoppas det är jobbet..är nog lättare att hitta nytt jobb än en vän för natten...

Blev lite gladare idag iaf...en tekniker på Ericsson som plågar mig med RoHS-frågor hatar det direktivet lika mycket som jag gör..skönt...trodde ett tag han var sadist...

Annars försöker jag få ihop min hemresa från skogen på måndag...ska åka bil..det har varit klart länge, men istället för morsans pojkvän (heter det pojkvän fast de är 100 år gamla??) blir det en jobbarkompis som är uppe i Sälen i helgen...Ida heter hon...ja, hon tjänar mer än mig hon också...vem gör inte det?

Måste anmäla spelarna till fotbollskorpen också..ingen vill ta coachjobbet, så jag får slita lite till..tack som fan...för er som är intresserade kan jag avslöja att vi i år spelar i div.9..matcherna går på måndagar ute i Långbro (Älvsjö)...nu sitter ni och tänker..hmm Långbro..känner igen det på något sätt??...

Tja, Långbro har väl inte så mycket egentligen mer än ett villaområde, en grusplan och ett mentalsjukhus..så jag vet in...jaaa...ok..nu förstår jag...lovar att inte säga något...fast det kanske har stängt nu?

Förväntar mig att se er där...ja, alltså..när vi spelar...som supporters...grönvita kläder är dresscode...

Funderar på om jag ska ta med datorn upp till skogen eller ej...ta ledigt från bloggandet i nästan en vecka..eller ta med datorn och kanske också kunna fixa lite med fotbollen..shit..påminner mig...skulle ju..fan..kanske hinner det sen...skulle spara över mfc-filerna till nya datorn...vilket problem jag har..kanske ska skita i att ta med den ändå...kan jag skylla på det...

Fick informationsblad från föreningen idag också..kan bli bredband här då...de har begärt in offerter..hoppas hoppas...så nu avvaktar jag ett tag till med att skaffa själv...fick jag en anledning att släppa det också...skönt...kan jag fortsätta löka...och vänta på att allt löser sig....

Är det fortfarande någon i detta land som på allvar tror att jyrgårn skulle haft straff igår?? Läs på i så fall..förslagsvis om hands-regeln...å andra sidan om ni fortfarande framhärdar är ni antagligen jyrgårdare..och då kan ni mindre om fotboll än mig..så ge upp...lägg ner..börja med knyppling istället..

"Skansens IF, ge dem en banan
så kan de inte samsas, de bråkar hela dan
Borgarslynglar utan någon koll
kan ej spelets regler, kan ej lira boll"

Jerk


Kommentarer
Postat av: Alfio

Heja heja heja djurgården, djuuurgården

2006-04-12 @ 09:11:04
Postat av: Jerk

'Nuff said...

Postat av: Yvonne

Hoppas du får en fin påsk!

2006-04-12 @ 18:56:29
URL: http://vonsans.webblogg.se/
Postat av: Jerk

Tack..det gör jag också :)..ööh just det..glad påsk på dig med...

2006-04-12 @ 21:55:10
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback