Rubrik, text & ett citat....

Träna idag igen..det var behövligt med lite spinning...måste nog börja på medelpasset dock...finns inga vackra kvinnor kvar på baspasset...kände mig nästan stark idag...körde som fan...tror nog kondisen blivit lite bättre..ja..svårt då..om man börjar på 0 räcker det väl ta mej fan med att gå uppför en trapp nån gång??

Bättre väder i morse...snö....ingen risk för urringningar alltså..den sexuella frustrationen kunde hållas i schack..något så när iaf...en snygg tjej satte sig mitt emot mig på vägen hem i tuben...lite störigt, men jag klarade det..läs en gratistidning..läs en gratistidning...åh va city-sms:en är intressanta...

Sedan på gröna linjen..det kändes nästan som en tjej tittade på mig...ja alltså utan att få uppstötningar efteråt...kan ha fel här, men..fick den känslan...märkligt...hon var på tok för söt för det...eller så gick hennes tankar...mäh..hur fan ser han ut..skäms han inte...det syns ju vicke mongo det e..åh shit..nu titta han på mig..bara han inte tror nåt nu...typ...

Har nog blivit lite smalare också..känns som tjockisbyxorna sitter liiite lösare iaf....bra...så med den här takten kan jag vara i form lagom till pensioneringen...kanske kan hitta någon att dela livet med på pansjis-hemmet..gu va kul..va kär jag e..i vem då? eeh kommer inte ihåg, men hon fyllde 90 igår..vi ska gifta oss till våren om båda av oss lever...bröllopsnatten ska spenderas med att personal kommer in och vänder på oss lite då och då så vi inte får liggsår...tack som fan liksom...vem vill vänta så länge? kan jag lika gärna skaffa får och leka mamma, pappa, barn med dem...

Vill förresten meddela att Sanna Tidstrand satt världsrekord i speedskiing idag...japp..hon är från Sörsjön...den första som lyckats sedan riksdagsmannen vi hade i början på 1900-talet...mest kända personen sedan Mors lilla Olle....

Fan...ska de inte börja med det däringa pigavdraget snart..min lägenhet behöver städas..jag har ingen som helst ork...snart blir det lättare att renovera hela skiten...om ändå balkongen kunde kommit nu i vår..då hade jag sluppit ett fönster att putsa iaf...

Jobbet är ju roligt..eller ja..det är precis det som det inte är..speciellt inte nu när jag är inne i en så trött period...vi har tagit ett strategiskt beslut att vi ska fasa ut en produktlinje under året för att upphöra med det helt och hållet till nästa år....så logiskt nog håller vi på och offererar i mångmiljonklassen just nu...vi har redan tagit en order på en halv miljon...en skitjobbig order..jag ville inte ha den...men säljaren fick månadens omnämnande tack vare den...megasuck liksom...

No räkk hä...

"Han är för ivrig för att vända om
för dum för att förstå
för ensam för att träffa nån
för snäll för att gå på"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Då är du en bra bit på vägen i alla fall. Så snart du avskaffat intersport helt har du en brud på kroken =P

Postat av: Alfio

Jerk din bitch, jag har ett förslag. Du kan skriva matchrapporterna istället. Jag fixar en sida där du kan raljera fritt.

2006-04-21 @ 12:41:53
Postat av: Jerk

Alfio..jag skaju fan skriva matchrapporterna för Malung FC också..ska det här fortsätta får jag säga upp mig och leva på luft för att hinna med allt..tycker du skriver bra matchrapporter (fjäsk, fjäsk..)...

2006-04-21 @ 13:19:05
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: alfio

men jag är utbränd ju, har inte orkat skriva ordentligt på ett år, ska vi dela då?

2006-04-21 @ 13:39:28
Postat av: Alfio

jag vet, vi gör omröstning om vem som ska skriva matchrapporterna! eller vi kan kanske dela upp det så att alla som är där skriver en varsin?

2006-04-21 @ 13:40:29
Postat av: Jerk

bra..så får vi 10 olika matchrapporter..å nån av dem måste ju vara rätt..har inte införskaffat nån klubba än heller, så matchen är i fara..

2006-04-21 @ 22:07:33
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback