Gud, kan du verkligen mena det här??

En seger för slackern...eller ja, inte riktigt kanske..det blev en förbättring idag igen...klev upp redan kl.12...yihaa...tidigast sedan i måndags...det kanske inte låter så tidigt för er löneslavar som redan suttit på kontoret (eller i liften) någon vecka redan, men för mig...

Kanske hade jag kommit upp tidigare om jag somnat innan sex i morse..klockan sex..inget annat...det dröjer två år tills nästa gång...var på väg att lägga mig flera gånger innan dess....

Eller..jag gick och la mig kvart över fem i morse...var precis på väg att lägga mig vid kvart i fyra ungefär...en sista kanalsurfning kan inte skada...precis börjat en film på trean..hmm..de är vid en simbassäng...tittar lite till..verkar handla om simhoppning...då står hon där min favoritsköterska...
Linda Cardellini..min lilla älskling...hon är också med i simhoppslaget...filmen heter "Dying to live" och var väl ingen höjdare förutom Linda då...så då blev jag uppe ett tag till...sen kunde jag inte somna...

Det ringde en hel del på mobilen inatt också, men orkade inte svara den här gången...började vid tretiden när Spam ringde...sedan började Metadon-Mats ringa vid 5-tiden...han tyckte det skulle passat bra att sova på min soffa tydligen (fick reda på det då jag lyssnade av mobilsvaret i morse (eller ja..eftermiddags kanske passar bättre??)..tji fick han den här gången...

Nej, jag städade inte idag heller..men jag diskade iaf...

Nej, tvättade inte heller..gick ner och flyttade tvättiden en vecka...orkade inte göra något idag..har legat på soffan...tittat på fotboll...Bajens damer åkte på pisk igen...lagade mat också..älgbiff..med en jävla massa grönsaker och potatisklyftor...gjorde någon sorts sås till också....lite freebasing sådär (lite matlagningsgrädde, svart vinbärsgele, soja och en jävla massa vit- & svartpeppar)...blev inte så lyckat, fast har nog lärt mig något av det..nästa gång kommer såsen bli kanongod...

Kan slutligen sluta noja över hon som blev mördad i Avesta nu...ett tag var jag orolig att det var en gammal flickvän (som också bor/bott på Axel Johnsonsväg)..nu visade det sig att hon var precis 30 år...min gamla flickvän fyllde 32 i juni (tror jag..eller juli...hon är kräfta iaf...)...Nej, jag har ingen kontakt med henne längre, men hitta.se är ju underbart..så någon med hennes namn bor iaf i Avesta så...min oskuld tog hon också..den som kom tillbaks tills the Sunne girl var där igen...

Nu slöbloggar jag lite för att få tiden att gå...har varit trött hela dagen....näe...har inte tagit ett steg utanför huset...glömde till och med bort att det var Midnattsloppet idag...imorgon däremot är en annan dag...då jävlar ska jag upp tidigt ut och sporta och vara social, aktiv och allmänt trevlig...ja, eller hur??

"Jag dricker glögg med balkongdörren öppen inatt"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Herr tällberg

Hur fan blir det med fotboll i morgon?

2006-08-20 @ 17:33:22
Postat av: Jerk

match kl.20:15...läs för fan matchrapporten..finns både via mail & här på bloggen.. :)..ta med Martin om han är sugen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback