Come on, come on love me for the money..

Who's yer Sugardaddy now?

Jo..nu är jag rik igen..prisa gudarna skatteåterbäringen är här..helgens krogrunda är säkrad, nu är bara frågan vad jag ska göra med resten av pengarna??

Betala skulder? Fy vad tråkigt..måste finnas något bättre...hmm nya skor..en ny vinterrock (vem vet vintern kanske kommer någon gång..kan väl inte gå i kavaj hela december?)..nya kläder? luncha lite??

Hmm..säsongskort på Söderstadion ligger också hett till..kanske lite fler julklappar till dotra (för att stödja konsumtionen och därvid ge mer pengar till de som inte behöver mer..it's a blue, blue Sweden..)

Några andra idéer? Nej..vet inte riktigt...skulle kanske ha råd att leva ut min fantasi om den stränga lärarinnan?..som står framme vid katedern med pekpinnen i högsta hugg ;)

Nåväl, nu ska jag luta mig tillbaks tända en cigarr och skrocka lite förnöjsamt medan jag snackar lite skit om arbetarklassen med de andra borgarbrackorna på jobbet..

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jag kan maila dig en önskelista :o)

Postat av: Jerk

Nja..med tanke på hur luccköppningen går på din blogg behöver jag nog inte det..jag vet redan vad du önskar ;)

2006-12-07 @ 22:38:17
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Linda

Jag ställer upp som sträng lärarinna om du kan hosta upp några tusen...

2006-12-08 @ 08:38:54
URL: http://blogg.passagen.se/lee79
Postat av: Jerk

gjutet..jag skippar julklapparna till dotra, så har jag råd ;)

2006-12-08 @ 09:27:25
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback