Vonsan, Ljusterö & Förortsbrudar

Kan som sagt inte sluta skriva tankarna ska ner...mina tankar är vapen som slåss, mina tankar är vapen för oss..mina tankar är det sista som ni tar....jag måste skaffa en skivspelare snart...eller köpa lite cd-skivor...

Glömde berätta...Vonsan beklagade sig över min monetära situation och skrev en riktig lågbudget-porrfilm i sitt senaste inlägg...vilken omtänksamhet..vilken kvinna...vilket förhållande...vi har aldrig träffats..kommer antagligen aldrig göra det...vi bor inte ihop (ja, det kanske var ganska givet med tanke på de föregående meningarna), så vi behöver aldrig gå och reta oss på varandra..det är bara att surfa in på en annan URL om man stör sig...eftersom vi aldrig träffats behöver man inte bekymra sig över den ångestladdade "ska det bli sex nu eller sova"-situationen...hon har iofs redan påpekat för mig att jag aldrig mer kommer att ha sex, så den biten är ju avklarad ändå...

Detta måste vara det bästa förhållande jag haft sedan...tja..alltid?? istiden kanske?? Mja..ska inte förringa förhållandet med Patsy kanske...två omogna ungdomar..en av dem rik...ja, inte jag då...var också ganska bra, men avståndet tog död på det till slut...

Då Magnus Lindberg sjunger om Ljusterö börjar jag nästan längta dit...men vet också om att jag aldrig kommer att komma dit...på något sätt uppfriskande..eller deprimerande, men jag har funnit mina platser i livet...Sörsjön och Sthlm..har inte behov eller plats för fler ställen...inte tid eller pengar heller..möjligtvis att Malung borde klämmas in där ibland...

Låter det fattigt?? Nja..kan inte hålla med..det finns så mycket i sthlm som jag ännu inte sett, som jag aldrig kommer att se...är på tok för dålig på att turista i stan...varje semesterdag spenderas uppe i huset i skogen...där luften är frisk och alkoholen hemgjord...tiden räcker inte ens till för de två ställena..vilket gör att jag ständigt dras med dåligt samvete för båda..sthlm vill jag vara i och gå från krog till krog..dansa på gatorna..hångla med förortsbrudar..leva loppan..

Sörsjön, gå på tur i skogen..jaga..skjuta älg...dricka öl och snacka skit om 08:orna..slå gräset..hugga ner några träd som är i vägen för utsikten mot min fars gravplats..min egen lilla strand vid den lilla tjärnen..

Det går inte att komma ifrån..jag behöver mer tid och pengar..mer än allt annat..mer än sex (skrev jag det där??) mer än någon speciell att komma hem till...

Anna, som ska bli uppsagd på jobbet har varit märkbart trevlig de senaste dagarna..skulle kanske frågat om hon skulle varit med på bio ikväll..bra tänkt, men lite sent nu kanske...hon blir saknad...förbannade turordningsregler...


"Jag vill inte äga dig och peka ut någon väg åt dig.
Jag vill inte bära dig och springa ut och lära dig"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Du har haft en kreativ natt ser jag - jag tror jag hoppar över detaljerna... :o)

Postat av: Jerk

voffor då? Är intresserad av detaljerna :)

2006-02-11 @ 18:52:26
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback