Genesis, kap 3, vers 16..

Ja fasen..det blev några öl och en helt underbar fotbollsmatch igår..även om det nog varit bättre för mig om Tyskarna vunnit...

Visade nog också varför jag aldrig lyckas träffa någon..efter matchen gick jag på dass..när jag gjort klart mitt kom jag ut (ja, jag tvättade händerna..)...utanför står det nån gubbe och två yngre tjejer (yngre än mig, inte för mycket..lagom..)..den ena tjejen vilka: höll du på då??

Ingen särskild, sa jag och gick hem...

Suck var nästan redan hemma (efter att ha väntat på tuben i 22 minuter i Kista sittandes bredvid en mörk skönhet med ben jag skulle kunna smeka en hel helg..näe sa inget till henne heller...stirrade bara psykotiskt..) när jag insåg fadäsen...det var inte så att jag snäste av henne, men jag visade inget intresse heller..skumt Jerk..skumt...och korkat också..där hade det räckt med en kort (betydligt kortare än mina inlägg) utläggning om vilka jag höll på och varför...sedan kanske fått en pik för att hon säkerligen höll på Italien...pika lite tillbaks..känt på läget...sedan gått eller stannat beroende på...

Nåja, Kim Clijsters var på Sportexpressen iaf..vet dock inte hur det gick för henne..somnade på soffan två i natt..vaknade klockan tre...gick och la mig i sängen..och..tadah...kom ändå upp i tid...var på jobbet halv nio...

Chrille förresten tyckte han skulle bli min personlige coach...han tycker tydligen att jag lallar runt för mycket..nåja, någon ska ju göra det...när jag sa att om han styr upp mitt liv, så slutar det antagligen med att jag lämnar Huber...då blev han lite mer tveksam..

Carola och jag...näe..jag har aldrig stagedivat...nazivakten på Bügelhof back in the days (typ -99) satte stopp för mitt försök...men vi har andra saker gemensamt...nej, jag är inte kär en blond, norsk predikant heller...vad jag minns var Helga mörkhårig...men...vi har båda tydligen inte haft sex på två år...även om det verkar var mer eget val från hennes sida...har hon problem kan alltid jag hjälpa till annars..har alltid velat smeka en Botoxstinn panna...(ja..eller hur...dina händer är nog längre ner än så..)...

Iofs är jag inte blond, norsk eller frireligiös predikant, så jag är väl borta, men för hennes skull kan jag läsa Fader vår innan akten om det krävs...

"Och till kvinnan sade han:
Jag skall låta dig utstå mycken vedermöda, när du bliver havande
med smärta ska du föda dina barn
Men till din man skall din åtrå vara och han skall råda över dig"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

SKRATTAR!!!!!!!!!!!! Mm... du o Carola :o)

Postat av: Jerk

Jag o Carola vet du :P

2006-07-06 @ 21:46:47
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback