Sexuell frustration dag 684

Låg på soffan och myste med dotra igår..käka lite godis och titta på Mina jag & Irene..då plötsligt kommer det.."Pappa är inte du kär i nån??" eeeh..nej..inte just nu...jävla unge...du behöver väl inte påminna mig just nu....

Jag är nog frustrerad som det är..igår i lekparken stod jag och tittade efter potentiella ensamstående mammor..hon då?..har hon någon ring på fingret (för i min värld är alla icke-singlar förlovade eller gifta..suck..)...nähä där dök det minsann upp en pappa..fan...nån måste vara det iaf? Hon..som verkar vara brasilianska..schysst hylla...söt...näe..ingen röv..och två barn kan bli väl jobbigt, men kanske för en kväll?

Det är bara att inse....det var lättare att scora när jag bodde i en liten håla än det är att bo i storstan...det finns för mycket konkurrens här...hemmavid så kunde man framstå som trevlig och kanske vara ett alternativ..här ska du vara snygg, tät & ha ett spännande liv för att de ska prata med dig...liksom hur många är det som har de grejerna...i min liga är tjejerna så fula att inte ens en brakfylla kan få mig att tänka sexuellt på dem...eller jo, där ljög jag....är man nog berusad så verkar nästan den där a-lagstanten på bänken halvintressant...men ändå...

Någonstans inne i bakhuvudet har man fyllt trettio och tänker till lite extra (tack som fan gud!!), så man håller igen...avstår den berusade norrländskan som är mer grotesk än en själv...jag slipper uppvaknandet dagen efter med en Coyote ugly, men jag får istället den grymma bakiskåtheten...den som gör att det tar en halvtimme innan man kan gå på toa om man inte vill borra ett hål i kaklet...vad är värst egentligen? Just nu väljer jag bakis-kåtheten...men kanske jag växer upp någon gång på riktigt och börjar leta efter en själsfrände och blahablaha...

Jag menar..seriöst....vem vill vara soul mate med mig? Skulle det inte göra den kvinnan extremt självmordsbenägen?..åh jag har hittat min själsfrände...han har ingen karriär, ingen framtid, dåligt med pengar, ingen karaktär, abnormt sportintresserad och så är han fet...jag skulle nog ända livet direkt...

Men, idag ska jag gå på damfotboll med dotra så nya planer kommer att smidas..om nu inte alla kvinnor som håller på med sport är lesbiska....det är så skönt att alla mina fördomar ständigt besannas..helt sjukt...men seriöst...Erika Holst...ja?..vem är överraskad?...däremot har jag alltid trott att Maria Rooth också är det, men hon har inte gått ut med något sånt, så jag kan ju ha fel....det är ju som när Peter Jöback för första gången gick ut med det officiellt...ja och? Vad är nyheten?? "Visste" inte hela Sverige det redan? Eller T på jobbet..han har väl aldrig sagt något, men vi har vetat det nästan jämt (ja,han är det, men han har väl aldrig sagt något till mig...det värsta är ju att man blir extra trevlig...alla ska älska mig!!!)

Nej, dotra vägrar diska (dagens sexåringar..hmpf..) så jag får ta tag i det själv..så vi hinner till fotbollen...handla också..måste köpa Tacos-grejer..igår blev det älggryta..det var hennes favorit nu igen...


"Just idag är jag stark
just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrattar.... du är för rolig :o)
Grattis till 684 dagar - måste bli som att mista oskulden när du ska till. Det lär inte bli nån långdragen historia :oP

Postat av: Jerk

det är aldrig några långdragna (?) historier.. :(

2006-06-05 @ 13:11:40
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback