Broken promise land...

Tillbaks från Kvarnen efter ett par välbehövliga öl...hade lönesamtal idag...gick ju lysande (oväntat eller??)..ja..du får alltså 500 spänn extra..hmm...jag borde väl ha en 3-4k mer? Nej, vi har gått igenom din tjänst och poängsatt den och blablabla..det ligger som det ska..ja tjena...

Din erfarenhet är mer än acceptabel..blablabla..du ställer upp när det behövs, men det känns som du saknar gnistan..ja va fan tror ni då ni knullar mig i röven vid varenda jävla lönesamtal..

Jag tappade gnistan vid lönesamtalet för två år sedan..enda anledningen att jag fortfarande är kvar är att jag har så förbannat svårt att bestämma mig för vad jag ska göra..först var det flytta hem eller inte..nu har jag bestämt mig för att vara kvar åtminstone ett år till med tanke på dottern, men vad ska jag göra då?

Är ganska less på branschen jag är i..strul och jävelskap hela tiden och inte en käft som kan planera i förväg..en storkund som ständigt pissar på oss och jävlas..skittrist...stress och jäkt utan någon som helst uppskattning..du är så viktig för företaget..folk lyssnar på dig..vill inte höra mer sån skit nu...show me the money...kanske skulle styra upp storkunden..är ganska less på att jag får samma frågor av dem 4 ggr..testa samverkan..ni skulle tjäna på de...jävla sopor...

Några uppslag som inte kräver 10 års utbildning?..vi kan väl utesluta manlig prostituerad direkt av vissa fysiska skäl...något annat..har ansökt om Lotto-miljonär en längre tid nu, men det ser inte ut att lyckas...

Fast Kvarnen var trevligt...Mini var i stan..eller rättare sagt att han är på väg till Örebro..så det blev ett par öl..nästa tisdag är han också i stan igen...då blir det middag och mer öl...mycket öl hoppas jag...känns som om det kvittar nu..

Skiter i jobbet...gnistan är helt släckt...det här var sista chansen..för första gången på flera år har jag en chef som sett mig jobba i flera år och vet vad jag gör..och framför allt hur mycket jag gör...då inte ens det hjälper finns det inget annat än att lämna skiten bakom sig...

"Please get out, get lost
You've hurt me one last time
I've had enough
The deal is off"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Alfio

Det blev i alla fall inte -. Fotboll ikväll?

2006-05-17 @ 09:41:51
Postat av: Jerk

Klart det blir fotboll ikväll...hade det blivit minus hade jag inte skrivit denna kommentar på jobbet..då hade jag legat sjuk hemma idag.. :)

Postat av: Sanna

Vad heter låten du skrev underst?

2006-05-31 @ 14:52:09
Postat av: Jerk

Hej Sanna,

Det är "While I'm still strong" med Weeping Willows..finns bland annat på deras samling "Singles again"..tycker personligen att den är helt suverän..
Ha det..

2006-05-31 @ 22:54:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback