Fan för att vara snäll..

- Tjena Jerk, läget?
-Jovars, e ju fredag höhöhö. Hur är det att vara pappa då?
-Jodå bara bra..apropå det..det blev ju ingen båtupptagning då för ett par veckor sedaneftersom Camilla födde. Men, imorgon är det dags igen..har du tid?
- Eeh, nja..jag tänkte..fan..sova typ..suck..klart jag ställer upp..
- Du behöver ju inte, men...
- Jodå inga problem..I'm your man
-Bra, du får en timmes sovmorgon också..det är först klockan nio..

Så ska man jobba imorgon också då...och jag som skulle sköta ass cam för
Curlingkanalen

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är för snäll... ;)

Postat av: Jerk

Visst är jag..och nu ska jag och min huvudvärk åka kollektivt i en timma för att heja på ett par norskor jag känt i 12 timmar :)

2006-11-05 @ 09:58:19
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback