Grå anatomi..

Det spelas Champions league på Viasat sport just nu...och jag kollar på Grey's anatomy..vad är jag för man egentligen?

Försöker trösta mig med att Christina Ricci är med i detta avsnitt...yup...det är hon..undrar om det räcker för att jag ska få behålla min stämpel som sportfåne?

Jag menar..vilka är det som spelar egentligen...Scum United...vill jag ändå inte se och Christina Ricci är alltid Christina Ricci..

Nästan som när den 19-åriga sångfågeln var inneboende..hon tyckte Fame Factory var the shit...snäll (mes) som jag var fick hon se på det...alternativet hade varit att hon hade suttit i sitt rum och kollat..då hade inte jag kunnat kolla på henne i smyg...

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det omtalade avsnittet... Jag ska såååå ladda ner det och kolla vad alla snackar om. :)

Postat av: Jerk

jo..om du vill kan jag berätta direkt :)ska göra det där låttestet någon dag också..får se hur det går..

2006-11-21 @ 23:42:08
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blue

Hahaha, hur patetisk kan en man bli?? Alltså inte Grey's, utan att du valde att se fame factory för att få se på en brud. Hahaha *ler*

Visste inte att CR skulle vara med men jag tyckte väl att det var hon iallafall.

2006-11-22 @ 01:37:08
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

Well, jag är kung av patetik så..å andra sidan..du såg henne aldrig sitta och stretcha bredvid tv:n..det var värt det :)

2006-11-22 @ 08:59:29
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback