Nuu...kom det...

Jag läser ju ett gäng bloggar...en del börjar prata om att lägga ner en vända av olika anledningar...

Funderade på det själv ett tag..och sedan sitta och hoppas att jag får en massa kommentarer som "nej, gör inte det, du är min livlina" eller "men, Jerk vad ska jag då med raffsetet till??"..fast det hade väl bara blivit kommentarer som "Ja gör det din jävla sopa..du kommer ändå aldrig få någon blogg-groupie" eller "Stick från bloggvärlden din kvasi-intellektuella nolla och förresten..du kommer aldrig mer ha sex för vi har skickat ditt kort till alla tjejer födda före -95"

Så..jag fortsätter väl ändå, även om de senaste dagarna inte blivit så mycket skrivet...men det kommer väl tillbaks...det tar helt enkelt för mycket tid att läsa alla bloggar...och bajenrelaterade sidor...hinner knappt skriva något..

Måste nog säga upp mig...

Dags att sova..imorgon kommer dotra igen..en kort mellanlandning innan hon flyger tillbaks till Skåne på fredag...hon ville ha Lasagne imorgon...hon fick välja mellan det och pannkakor..ganska gott betyg på min matlagning tror jag...

Sweet dreams

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Camilla

Klart du ska fortsätta blogga. Om folk läser dravlet jag skriver, så läser de det du skriver. (Med det inte sagt att det du skriver är dravel. Jag ska vara tyst nu.)
Dessutom är du min livlina. Faktiskt.

Postat av: Jerk

Raffsetet då? Hur blir det med det? :)

2006-11-02 @ 12:46:44
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Yvonne

Men loverboy, inte kan du ju sluta blogga - du tillför påtok för mycket intellektuella klokheter höhöhö
Nu slutar vi fjäska. Du blir kvar. (Vad skulle du göra utan min mjuka uppmuntran?) :o)

2006-11-02 @ 20:19:50
URL: http://vonsans.webblogg.se/
Postat av: Jerk

jo..nu när du står med piskan så törs jag väl inte annat :)

2006-11-02 @ 22:14:48
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback