Sleepless in sthlm..

Alltså..jag tänkte inte sluta blogga...jag bara reflekterade över att en hel del andra har ledsnat...även om man är less ibland..speciellt när snön kommer..så tänker jag fortsätta förpesta nätet med mina kvasi-intellektuella betraktelser av min sorgliga ursäkt till liv...

..Tack iaf till alla mina läsare för stödet...alla två...

Nu ligger dotra och vrider sig på madrassen...utan att kunna somna..och hon som lovat väcka mig imorgon...vi ska upp tidigt...hon hänger med på jobbet ett par timmar innan vi åker ut till Bromma..så hon kan flyga hem...Jag ska väcka dig pappa..mja...är hon bara lite släkt med mig så lär hon inte väcka mig...

Sen flyger hon hem till Skåne...och jag får inte se henne förrän till jul...

Jo, hon kom med bussen från Falun idag...hon hade varit hos sin mormor och hennes pojkvän...tösen är inte mer än sju år..hon har pojkvän..samtidigt kan hennes 32-årige far inte för allt smör i Småland ens fixa en dejt...life is fair...

Värst av allt är väl ändå att hennes mor inte heller verkar ha något problem att finna kärlek...och det ska sägas..jag är fan snyggare än henne...okej, vad säger det egentligen? iofs...att hon ser ut som en flohabba kanske...oj...lät nästan bittert...inte alls likt mig...

Skitsamma...i helgen ska jag kolla på damcurling...får jag iaf titta på lite tjejer...

Tyckte jag fick en blick på tuben idag..på väg till jobbet...sen tittade jag en gång till..näe...det där var en typisk lebbfrisyr...hon måste ha blivit missledd av mitt självlockiga hår och min B-kupa...trodde hon äntligen hittat en hårig manshatande själsfrände..sorry..

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Linda

He he he... Vet inte om det var menat att låta roligt men du skriver kul trots det känsliga ämnet. Lycka till med sökandet efter den rika frun med vindsvåning! Hittar du en liknande man åt mig så hojta till. (Hittade dig via Dauphines sida)
Kram på dig!

Postat av: Blue

Det är tur att du bara skojade om att lägga ner bloggandet.

Hmmm, nu blev det ju nästan en sån där nä snälla inte sluta blogga kommentar. Men jag har iallafall inte frågat vad jag ska med raffsetet till då.

Såg också din kommentar hos Dauphine om vindsvåningen..... Tycker definitivt att det skulle vara en bra idé. Hihi

2006-11-03 @ 10:03:59
URL: http://himmelellerhelvete
Postat av: Jerk

Linda: mitt mest bittra inlägg någonsin (förra vintern) gav nog mest skrattsalvor så..jag är nog rolig när jag inte försöker..kram? Shit, då kan jag skriva upp sex den här månaden också :)
Blue: men raffsetet är ju något som min blogg-groupie har..har du ett? ;)
Vindsvåning är alltid bra..eftersom jag inte har råd måste min blivande fru ha det..

2006-11-04 @ 00:39:29
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback