Vuxen poäng eller inte vuxenpoäng?

Varje gång jag går från jobbet efter innebandyn får jag bita mig i läppen, krampaktigt hålla händerna i styr och slå pannan blodig..

Varför?

Jag vill så sjukt gärna köra gitarrsolo på innebandyklubban..idag var det riktigt nära..på perrongen i Kista..Hellacopters i mp3:an..everything's on TV...gitarrsolo...tittar mig snabbt omkring...fan folk här..håll igen, håll igen..tänk på jobbet..tänk materialdeklarationer..

Puh, det funkade den är gången också..det lite sura nollställda ansiktet med tomma ögon är tillbaks..äntligen normal..

Så vuxenpoäng eller inte vuxenpoäng?

Vuxenpoäng för att jag håller igen min spontanitet eller inte vuxenpoäng eftersom jag tänker de tankarna?

Ja, jag måste också ligga med någon av tjejerna jag möter på väg åt andra hållet när jag åker rulltrappa (jävla Felix Herngren..).

"Vad ska du bli när du blir stor?
Ska du bli som far och mor?"

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Blue

Sorry Jerk om jag missledde dig. *ler stort* *flinar*

Jag förstod att en och annan skulle kunna ta mig på fel sätt där.... men jag (?) *ser oförstående ut* jag bloggar inte om sånt. *slår mig för bröstet* *aj fan, träffade på fel ställe* hihi

Postat av: Jerk

Ska jag blåsa? :)

2006-11-23 @ 00:17:46
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback