10000...

Så många gånger har jag nu gått in på min egen blogg för att se om någon kommenterat något av min otaliga inlägg om sexuell frustration...

Oftast har jag blivit grymt missnöjd (ungefär som mitt sexliv), men ibland har någon läsare faktiskt kommenterat ett inlägg och jag har likt den man jag försöker vara blåst upp mitt ego till oanade höjder...vilket jag upptäckt inte heller är särskilt attraktivt bland kvinnor...

Att någon annan än Alfio faktiskt läser detta är iaf kul...nu verkar det iofs som om ingen hittat tillbaks sedan mitt korta uppehåll pga älgjakt...eller så var samtliga läsare militanta veganer så jag får vara lite misstänksam mot eventuella paket som kommer till mig de närmaste dagarna...

Nåväl...om nu folk läser detta ska det då vara så förbannat svårt att hitta en riktig blogg-groupie? En som vill ha mig för mina ord...eller skitsamma hon får gärna ta mig för min kropp också (jo...sa jag förresten att jag hade 7 rätt på Lotto i helgen???)

Ytterligare ett meningslöst inlägg som egentligen bara handlar om att jag vill hitta någon som vill ligga med mig (visst är det sexigt med folk som gnäller?) är snart till ända..

Det här bloggande är precis som att ha tjejkompisar...man gör det bara för att få sex...och ständigt misslyckas det...varför tror tjejer att jag är trevliga mot dem egentligen? För att det är gulligt att de inte förstår offside-regeln i fotboll?

Nej...jag släpper detta nu och går nog i kloster...eller så kommer snart ett nytt frustrerat inlägg kanske..

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Love

Gå i kloster låter ju inte som någon rolig ide :)

Postat av: Taz

Är det inte lika bra att kastrera dig? Fast då skulle du väl bara gnälla över att brudarna tycker enucker är sexiga. Man kan inte både ha en kass karriär och ha tur med brudar... funkar inte..
/Lillebror

2006-10-11 @ 21:45:28
Postat av: Yvonne

Skrattar... darling, du söker ju brudar på kåken. Har dom tillgång till dator? :o)

2006-10-11 @ 21:54:15
URL: http://vonsans.webblogg.se/
Postat av: Jerk

Love: Näe..men det blir nog inte så stor skillnad..behöver bara raka halvmåne..celibatet verkar jag ju redan ha så..
Taz: Nä..men nåt bra kunde man väl få..
Vonsan: Klart de har..sen slipper de gå upp till jobbet också..hmm..undrar hur det ser ut när de duschar..där skulle man tappa tvålen..oops..blev ett avbrott på 4 sek där :)

2006-10-11 @ 22:30:58
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Yvonne

Om jag var du skulle jag nog inte böja mig ner efter tvålen i duschen på kåken... :oD

2006-10-11 @ 22:58:56
URL: http://vonsans.webblogg.se/
Postat av: Jerk

men..jag ska ju vara på tjejkåken..där alla är snälla och nakna :)

2006-10-11 @ 23:21:26
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback