Capital L & självutnämd martyr

Jag är fan i mig socialt efterbliven...kom en Schweiziska till jobbet idag...det är förhandlingar på gång med storkunden..vi känner varann ganska hyggligt nu för tiden...jag har ju inte vett att söka något nytt jobb...hon talar tyska med mig och ja...det är väl ett effektivt sätt att få tyst på mig...det tar en minut att säga sehr gut..typ...

Iaf..nu skulle hon introducera en ny hälsning...kindpussar...wtf....that's almost like making love (och ja...hon har underbart mörka ögon samt är förlovad..)...och så säger hon...I kiss three times..svar:öööh..

Fattar ingenting...tackade nej till middag sedan (hmm...Vonsan-varning kanske??)...förevändningen? Har redan tagit upp kött (lagade Philly cheese steak på älgkött..sitter skitbra runt hjärtat), måste packa..måste diska..jag far ju till skogen imorgon...

Jag borde fan skjutas...helt hopplös...klart jag skulle varit med och käkat...fått några skratt..lite god mat..någon öl...nejnej...stanna hemma och tyck synd om dig för att ingen ringer...the capital L...

Jo, ska hem till byn igen...sen till skogen...dags för lite macho-älgjakt...och öl....blir givetvis lurre med Humle & Dumle på fredag...

Har inte riktigt bestämt mig än...om jag tar med datorn altså...den väger ju så mycket (eller hur...kan du gott släpa på fetto..)...får se....är nog tillbaks på Söder redan på onsdag..hoppas jag..har inte nog mycket semester att vara ledig hela veckan...

Sen är det ju dags att fira födelsedag snart...har fortfarande inte bestämt mig för fest eller ej...kanske ska sitta hemma och tycka synd om mig för att ingen ringer eller bjuder ut mig på fest när jag fyller år...

Eller så kan jag väl gå och diska nu när sporten är slut...så jag hinner ladda mp3-spelaren med lite fräsch musik...(fräsch och fräsch...lite hälsingerock..)..

Svårt att bestämma mig har jag också...

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrattar... du är rolig du. SJÄLVKLART plockar du med dig dator. Ditt liv är ju online. Jag måste få veta vad du hittar för ragg hos polisen den här gången :o) (Så uppmuntrande jag är!)

Postat av: Jerk

mja...hittar nog ingen där den här gången..ska som sagt vara ute i skogen..lite sådär manligt..ingen el, inget vatten..bara jag och träden..ja..och så en del öl och resten av jaktlaget då...så det blir nog svårt att hitta något nytt ragg :)

2006-10-04 @ 22:36:03
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Yvonne

Jaktlaget då? :o)

2006-10-04 @ 22:37:02
URL: http://vonsans.webblogg.se/
Postat av: Jerk

mja..finns två av kvinnligt kön...den ena är min faster..sen finns det Tess också..där har jag redan fläkt ut mitt hjärta utan att lyckas så..näe :(

2006-10-04 @ 22:43:47
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback