En skön början på dagen..

Finally...äntligen har jag läst ut Liftarens guide...tog bara lite drygt ett år..

Ja, men, den är ju för fan nästan 900 sidor lång...och de första fyrahundra sidorna gick ganska snabbt..sen köpte jag en tv...då blev det avbrott i ca 8 månader...nu imorse under min slösemester passade jag på att läsa de sista kapitlen, så nu är det klart...

Dags att läsa någon ny bok..någon som inte är riktigt lika tjock kanske...

Jo..den var väl bra..författaren hade längre utvikningar än mig...lite rolig också...helt okej..

Nu ska jag klä på mig och gå en runda på Söder..skippar spinningen och vi får se om jag hinner med att städa lite...har så mycket annat att göra...typ...

Ska ju handla...ska bestämma mig vad jag ska äta ikväll...måste nog slänga lite tidningar också...eeeh...flytta över lite filer från gamla till den nya datorn också...så att jag kan slänga ut åbäket nån gång...

Nåja...jag har iaf läst en 900 sidor tjock bok...

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Tracy

Jag läste oxå liftarens guide... för många år sedan förstås..men jag tycker den är hur kul som helst särskilt gillar jag första sidorna..har tänkt läsa om den men... det är ju några sidor så det blir inte av, har dvdn, kollar nog den igen istället:)

Inbjudan till nyår har kommi i din jobbmail förresten:)

Kram!

2006-10-12 @ 13:17:48
Postat av: Jerk

ok..jag semestrar ju den här veckan, så då får jag se inbjudan på måndag :)
Har inte sett filmen än...är den bra?

Postat av: Tracy

Filmen är bra om man läst boken, de som inte läst den gillar inte filmen alls... De har ju förstås bara fått med en bråkdel men jag tycker ändå att den är bra med tanke på hur knepig boken är:)

Har du en annan mailadress än jobbet så kan jag ju skicka en ny inbjudan..annar kan du ju kolla måndag..

2006-10-12 @ 16:06:20
Postat av: Jerk

vi tar det på måndag..har jag något att se fram emot :)

2006-10-12 @ 16:27:51
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback