Länge sedan sist..

Jaha...maten blev givetvis lyckad...jag kan ju laga mat...iofs..Nachotallrik..hur svårt är det?

Jag har också börjat anamma en ny stil när jag sitter framför datorn...förut lutade jag mig fram när jag satt i soffan..blev drygt åt ryggen...nu har jag börjat ha laptopen i knät istället (ja alltså inte i knät, snarare på låren..det är ett uttryck..ok?)..så jag kan luta mig tillbaka, fälla upp magen och sitta lite skönare...

Kör även en annan stil..när jag kollar på tv...datorn på bordet, jag ligger i soffan och sträcker mig mot tangentbordet..den är lite mer ansträngande, men jag får iaf ligga ner..

Det behövs...tung dag imorgon...va? Nej, jag fortsätter min semester..har ingen lust att gå till jobbet imorgon..får försöka överleva måndagen när den kommer...måste också komma ihåg att fixa ett förskott så jag har råd med hotellet när jag är i Schweiz...vi ska ju betala ur egen ficka och en månad senare får vi betalt av företaget..skitsmart...kanske funkar för de som har en schysst lön..jag som tjänstehjon har det lte värre..var som sist jag var dit...då fick de vackert pröjsa för mitt pass..det gamla hade gått ut..jag har ingen nytta av något pass...vad ska jag med det till? Jag har aldrig råd att resa utomlands..

Imorgon tänkte jag ta upp träningen, åka till Bajenshopen, hämta filtret till fläkten, föra över lite filer från den gamla datorn till den nya, föra över bilderna från den senaste jakten till datorn, raka mig och titta på tv...

Tänk vad mycket ordbajseri jag producerar nu när jag är ledig..helt otroligt..blir säkert mer senare ikväll...hmm och ändå försvinner det läsare??

Antingen har jag tråkat ut alla eller så är de älgjägare som inte har tillgån till uppkoppling ute i skogen..det tredje alternativet är att mina läsare läser bloggen på skoltid och nu när de har lov så läser de inte...

Skitsamma...jag vill fortfarande ha en blogg-groupie...

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Blue

Hahaha okej.

Nåja en kommentar har du fått av mig iallafall så ser du att en har läst bloggen iaf.

Postat av: Jerk

skönt...nu kan jag gå och lägga mig med ro i sinnet :)

2006-10-12 @ 23:56:28
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback